Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 28 kwietnia 2015

O prezentach słów kilka, czyli dalsze wspomnienia spotkania blogerek.

Kilka dni temu przedstawiłam krótką relację ze spotkania olsztyńskich blogerek beauty - jeśli jeszcze jej nie widzieliście zapraszam :)
To, że takie spotkania rzadko obywają się bez sponsorskich upominków nie jest tajemnicą. Tym razem w nasze łapki trafiło mnóstwo wspaniałych kosmetyków i nie tylko :)
Jeśli jesteście ciekawi, co będę testować, zachęcam do przeczytania posta w całości!





Firma Pilomax zadbała o nasz włosy. Wiążę z tymi kosmetykami wielkie nadzieje :) do tej pory jest dobrze!

Apo-discounter obdarował nas kremem do rąk. Uwielbiam kremy z mocznikiem!

India Cosmetics  i serum na bazie oleju z konopii. Jestem strasznie ciekawa!

Barwa ma w swojej ofercie mydła robione na życzenie klienta! Idealny pomysł na spersonalizowany podarunek :)

Cudowności do paznokci od Diamond Cosmetics

Bexpress przygotowała dla nas perfumetki! Piękny zapach!

Bransoletki od e-emporium - bardzo w moim stylu!

Eveline przygotowało dla nas mnóstwo niespodzianek! A wśród nich mój ukochany lovers <3



Eco Drogeria sprawiła mi niesamowitą radość. Kocham naturalne kosmetyki, a ten balsam do włosów marzył mi się od dawna!
Wreszcie będę mogła przetestować kultowe produkty Golden Rose

Cudowności od Oceanic -  z peelingiem do ciała polubiliśmy się od pierwszego wejrzenia!

Monashe - dzięki nim powiększyłam swoją kolekcję eko torebek :) 

Mokosh - coś cudownego! Sól do kąpieli poszła w ruch jeszcze tego samego wieczora! Obłęd!
Stylowe i poręczne pudełeczka od All in packing
Nigdy nie miałam nic z firmy Mariza. Tym bardziej cieszę się, że poznam produkty tej marki.


Firma Klapp Cosmetics ufundowała jednej z nas zabieg na twarz - trafiło na mnie :)


Wosk na włos zaprosił nas na depilację w najsłodszy sposób ever :)

Przede mną tygodnie testowania :) Spodziewajcie się więc na blogu i kanale mnóstwa recenzji!
A może coś szczególnie Was zaciekawiło?

Pozdrawiam!

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz