Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 8 maja 2015

American Dream - paski i gwiazdki na paznokciach

Jakiś czas temu otrzymałam od sklepu Born Pretty Store do przetestowania kilka gadżetów do zdobienia paznokci. W zestawie znalazł się zestaw do stempelków oraz cieniutkie tasiemki.
Nie jestem ekspertem paznokciowym, ale czasem lubię powydziwiać. Tym razem na moich pazurkach pojawiły się motywy amerykańskiej flagi - paski i gwiazdki!




Zestaw do zdobień zawierał stempelek, dwie blaszane płytki i urządzenie do usuwania nadmiaru lakieru z płytek. Stemplowanie nie jest tak łatwe jak mi się wydawało! Spędziłam mnóstwo czasu nad opracowaniem odpowiedniej metody!
Pierwsza zasada - nie dociskaj zbyt mocno! Inaczej lakier nie przyklei się do stempelka. Druga - im cieńsza warstwa lakieru na płytce, tym lepiej!
Jeśli będziecie ich przestrzegać powinno się udać :)


Bardzo przydatne i proste w obsłudze okazały się tasiemki! Bardzo dobrze przyklejały się do płytki dzięki czemu lakier pod nie nie wpływał. Przy ich pomocy wyczarowałam mnóstwo różnych zdobień - kratki, romby i wiele innych! Tylko uwaga! Należy je naklejać na całkowicie suchy lakier!

Wszystkie akcesoria znajdziecie tu:
mała płytka
tasiemki
stempelek

Jak się Wam podobają takie urządzonka? Używałyście ich kiedyś? Jakie macie doświadczenia?

Pozdrawiam
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz