Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 17 maja 2013

Bananowa pycha!

Kochani,
Jestem wielką fanką słodkości - to wiecie :)
Postanowiłam pokazać Wam mojego  słodkiego ulubieńca, który całkowicie skradł moje serducho :)
Ale ostrzegam, niezły z niego Świrus :)



Jakieś dwa lata temu, gdy zdałam egzamin na prawo jazdy, dostałam w nagrodę od Mamy Sebastiana wielkie pudło lodów bananowo-czekoladowych.  Długo szukałam później tego smaku, ale nigdzie na nie nie trafiłam.
W tym roku przyszła mi z pomocą poczciwa Biedronka :) Za 1 zł mam kubeczek najlepszych smaków świata - bananów i czekolady :)
Świrus wyeliminował nawet mojego poprzedniego ulubieńca - Kaktusa.
Polecam Wam te lody serdecznie!

Pozdrawiam 
Katiuszka <3

A Wy jakie lody lubicie najbardziej?

8 komentarzy:

  1. uwielbiam smaki bananowe, jak będę w Biedronce kupie je na pewno:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sprobowac :D ja kocham.. Kaktusa :) wiesz jaki to lod? :D od chyba parunastu lat jest ze mna w kazde lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, napisałam, że właśnie on był moim ulubieńcem do tej pory :) Ta zielona czekolada jest pyszna :)

      Usuń
  3. Możemy sobie podać ręce :)
    to też są moje ulubione lody :) z ręka na sercu mówię: kocham te lody :)
    Nigdy w życiu nie jadłam lepszych lodów, dopóki nie spróbowałam ich :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale robimy reklamę :) Buziaki!

      Usuń
    2. O nawet jesteś moją imienniczka hehe :)
      Kasie mają to coś w sobie hehe :)
      Całuję również :))0

      Usuń
  4. uwielbiam bananowe smaki tak samo jak kokosowe:)koniecznie muszę spróbować,narobiłaś mi smaka:))

    OdpowiedzUsuń