Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 24 lipca 2013

Tołpa - krem po oczy

Kochani!
Mimo 25 lat na karku nie dostrzegałam do niedawna potrzeby używania kremów pod oczy. Dopiero gdy kupiłam pierwszy i zauważyłam rezultaty jego działania, dostrzegłam swój błąd.
Moim pierwszym kremem pod oczy był krem z masłem kakaowym z firmy Palmer's. Jego recenzję znajdziecie Tutaj.
Byłam z niego bardzo zadowolona. rozbudził moją ciekawość w stosunku do produktów pielęgnujących okolice oczu.
Kolejnym testowanym przeze mnie kosmetykiem jest nawilżający krem-żel odprężający pod oczy firmy Tołpa.




Co nam na jego temat mówi producent?
" uzupełnia poziom nawilżenie i działa odprężająco na skórę w okolicach oczu. Nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Rozjaśnia cienie pod oczami. Eliminuje oznaki zmęczenia i stresu oraz uczucie ciężkich powiek"/ Zachwala także naturalne składniki oraz brak w składzie m.in. alergenów, silikonów i parafiny.

A jakie są moje spostrzeżenia?

10 ml kremu zamknięte jest w bardzo poręcznej aluminiowej tubce z wygodnym cienkim dzióbkiem, który pozwala precyzyjnie wycisnąć pożądaną ilość kremu. 

Produkt jest całkowicie bezzapachowy, co bardzo mi odpowiada.
Jeżeli chodzi o konsystencję, to jest dosyć gęsta. Na pewno nie określiłabym jej żelem.


Krem bardzo szybko się wchłania. Nie lepi się na powiekach i nie roluje. Dzięki temu świetnie sprawdza się pod makijażem
Krem cudownie nawilża skórę. Staje się ona elastyczna, miękka i napięta.
Nie podrażnia, nawet gdy przez przypadek dostał mi się do oka nie powodował pieczenia i łzawienia.
Nie zauważyłam niestety zmniejszenia cieni pod oczami, Mam naturalne różowo-sine cienie i niestety nadal takie pozostają :)
Niestety nie mogę się wypowiedzieć na temat redukowania opuchlizny itp. Chodzę do pracy na 10.00 i zazwyczaj się wysypiam :)

Podsumowując:
Krem bardzo przypadł mi do gustu. Jestem zadowolona z jego działania, mimo że nie rozjaśnił moich cieni. Są one łatwe w zakryciu korektorem, którego i tak używam codziennie, więc nie narzekam :)


Pozdrawiam!
Katiuszka<3


10 komentarzy:

  1. Gdy czytam Twoje posty - automatycznie słyszę Twój głos ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Tołpa ma taki krem pod oczy. Zainteresowałaś mnie nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szukam dobrego,może na ten się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam kosmetyków Tołpy, ale zawsze mnie kuszą w sklepie. Bardzo lubię ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie tego kremu jest aluminiowe, tzn. że nie zasysa powietrza i krem dłużej jest zdatny do użycia :)

      Usuń
  5. Świetny wygląd bloga. :) Kremu jeszcze nie miałam, potrzebuję chyba silniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Krem jest bardzo ok :) Ale każdy szuka swego ideału :)

      Usuń
  6. Ja nie używam kremów pod oczy, po prostu zawsze w te miejsca wklepuję ten sam krem co używam do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń