Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 29 maja 2013

Letni duet - Lovely + Wibo

Kochani!
Nie jestem mistrzynią w malowaniu paznokci, ale szczególnie latem, lubię malować je na różne kolory.
Z racji tego, że z pogodą za oknem bywa różnie....Postanowiłam przenieść lato na swoje paznokcie
Dziś królują na nich pastelowe słońce z Lovely i słodka malinka z Wibo

Lovely Gloss like gel nr 100
Wibo Extreme Nails nr 421


Lakiery kupiłam w Rossmanie za około 7 zł za dwa (na przecenie -40% na kolorówkę)

Wibo
plusy:
-niska cena
-łatwa aplikacja, bardzo wygodny płaski pędzelek
-szybko schnie
-dobra konsystencja, nie jest ani gęsty, ani rzadki
-jak na lakier z niskiej półki jest trwały - 3 dni bez większych odprysków

minusy:
- słabe krycie, aby uzyskać efekt bez smug i prześwitów potrzebne są 3 warstwy!


Lovely
plusy:
-niska cena
- piękny odcień żółtego,  do tej pory takiego nie widziałam :)
- trwały - 3 dni bez odprysków
-dosyć szybko schnie (ale wolniej niż Wibo)

minusy:
-zbyt rzadki, spływa na skórki podczas aplikacji
- słabe krycie, potrzebne 3 warstwy
- mimo naznwy raczej nie przypomina lakieru żelowego

Lakiery są bardzo tanie i nie oczekiwałam od nich cudów  Mimo słabego krycia warto się pomęczyć i nałożyć trzy warstwy, ponieważ kolory są naprawdę piękne! Szczególnie Wibo podbił moje serce <3

A jakie są Wasze typy na lato?
Pozdrawiam
:*
Katiuszka<3

4 komentarze:

  1. ładne kolory :)

    Zapraszam Cię na konkurs, możesz wygrać bon na zakupy o kwocie 150 zł w sklepie Mosquito. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam wziąć ten żółty ale jakoś zrezygnowałam, muszę kiedyś po niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń