Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 24 kwietnia 2015

Wiosenne spotkanie beauty blogerek w Olsztynie

O tym, że wybieram się na spotkanie blogerek mówiłam Wam wcześniej na moim Instagramie. Ekscytowałam się jak szalona, bo mimo, że wcześniej uczestniczyłam w tego typu spotkaniach - to było pierwsze o tematyce ściśle urodowej. Poza tym nie znałam jeszcze żadnej z dziewczyn, które były na liście gości - a niektóre blogi już tak :) Wypadało więc poznać :)
Spotkałyśmy się w restauracji U Artystów. I tu dla mnie kolejna nowość - bo choć zdawało mi się, że olsztyńską starówkę znam od podszewki, w tej restauracji jeszcze nie byłam. A okazała się bardzo przyjemna. Miła obsługa, ładne wnętrze i pyszne jedzonko!




Spotkanie podzielono na kilka części. Najpierw trochę lepiej się poznałyśmy poprzez grę, która wymyśliła Agata - jedna z  organizatorek. Dzięki temu wszyscy dowiedzieli się o tym, że jestem gadułą i pragnę mieć mopsa :)



Następnie Monika z bloga Żurnalistka i Dorota z bloga Kameralna opowiedziały nam o technicznej stronie bloga i sposobach na jego wypromowanie i dobre prowadzenie.



Kolejnym gościem była przedstawicielka olsztyńskiej filii Golden Rose. Byłam bardzo ciekawa nowych trendów w makijażu. I wreszcie będę mogła przetestować słynną matową szminkę!




Następnie Agnieszka z Wosk na włos opowiedziała pokrótce o tajnikach depilacji woskiem. Z 
Agnieszką współpracowałam już wcześniej i dobrze wiem, że jej firma to klasa sama w sobie. 




Spotkanie zakończyło się po ponad 4 godzinach! Nikt nawet nie zauważył kiedy minęły, bo atmosfera była naprawdę wspaniała!

Dziękuję serdecznie Pani Fotograf Sylwii, która jest autorką tych pięknych zdjęć!

Dodatkową atrakcją było losowanie specjalnych upominków - zestawu do pielęgnacji paznokci Diamond Cosmetics oraz voucheru do SPA od firmy KLAPP COSMETICS. Wylosowałam oba! :)

Oto wszyscy sponsorzy spotkania



Na koniec dziękuję wspaniałym organizatorkom, bez których to spotkanie wcale by się nie odbyło! Zapewniły wspaniałą oprawę i jeszcze lepszą atmosferę!

Na koniec przedstawiam Wam moje towarzyszki tego miłego dnia:

Pozdrawiam!
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz