Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 24 kwietnia 2013

Czytam, więc jestem!

Książki są bramą, przez którą wychodzisz na ulicę. Dzięki nim uczysz się, mądrzejesz, podróżujesz, marzysz, wyobrażasz sobie, przeżywasz losy innych, swoje życie mnożysz razy tysiąc. Ciekawe, czy ktoś da ci więcej za tak niewiele. Pomagają też odpędzić różne złe rzeczy - samotność, upiory i tym podobne. Czasem się zastanawiam, jak możecie znieść to wszystko wy, którzy nie czytacie.
Arturo Pérez-Reverte, "Królowa Południa"

Witajcie Kochani!

Wczoraj na facebooku informowałam Was, że 23 kwietnia obchodzimy światowy Dzień Książki.
W celu promocji czytania w wielu miastach w całym kraju organizowano zbiorowe czytanie w plenerze. Czytano m. in.  w Warszawie, Bydgoszczy, Wrocławiu i oczywiście w Olsztynie.
Z inicjatywy Olsztyn Czyta, która już jakiś czas temu utworzyła na facebooku wydarzenie ,,Przyłap Olsztyn na czytaniu", zebraliśmy się liczna grupa przed olsztyńskim ratuszem, aby poczytać na głos nasze ulubione książki. i choć pogoda średnio dopisała, to bawiłam się cudownie!
Bardzo miło było uczestniczyć w tym wydarzeniu z tyloma wspaniałymi miłośnikami książek.


Ja i moja książka :)

Zdjęcia pochodzą ze strony https://www.facebook.com/OlsztynCzyta

Wszystkim brak słońca zrekompensował pyszny tort


A po wszystkim pyszna kawa z przyjaciółką w najlepszej kawiarni w Olsztynie - House Cafe


A jakie są Wasze ulubione książki? Piszcie!

Pozdrawiam
Katiuszka1988

8 komentarzy:

  1. bardzo fajna akcja:)
    a torcik i kawa wyglądają apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, a to Ty jesteś tą śliczną dziewczyną z Gogolem!!! :) Super! dziękuję, że przyszłaś i dziękuję za świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zorganizowanie akcji, bardzo mi się podobało! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Dłuuugo tego Gogola nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała inicjatywa, szkoda, że nie wiedziałam o tym wcześniej- na pewno zasiliłabym szeregi czytających Wrocławian:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świetna sprawa :)
      Bardzo podoba mi się Twój blog:) Zdjęcia są piękne!
      Śledzę! :)Pozdrawiam!

      Usuń