Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 7 lipca 2014

Tydzień w zdjęciach #12

I kolejnym tydzień za nami. Pisząc te posty co tydzień zdaje sobie sprawę jak szybko mija czas. Nie zdążę się obejrzeć, a już kolejny poniedziałek.
Ten tydzień to czas burz, ulew i upalnego weekendu. Dla mnie bomba.
Zmokłam dwa razy, w moich butach był staw, a parasol odmawiał posłuszeństwa :) Bywa...
W pracy młyn, największy jaki pamiętam odkąd tu pracuję. Ale powoli się uspokaja :)
Nawet na chwilę o nim zapomniałam, bo spędziłam cudowny weekend na wsi :) Zdjęcie z niego wrzucę jedno, bo całą fotorelację, możecie zobaczyć w tym poście.

Siedzę i myślę :D

Leje, a ta małpa się nie otwiera :/

Selfie, na ździwienie :P

Urania - olsztyński relikt późnigo socjalizmu :P

Władza w dziurze :P Ratusz

Mam!

Pietrucha z maminego ogródka!

I kwiatki też :)

Kawka przed domem! Jak ja to kocham :)

Ogórki małosolne :)

American dinner by Seba :)

A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz