Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 8 maja 2013

Mój codzienny makijaż

Witajcie Kochani!
Wiele z Was prosiło mnie abym nagrała film z moim codziennym makijażem.
Nagrałam film Get ready with me, który możecie zobaczyć TUTAJ. Film nie jest w najlepszej jakości więc postanowiłam pokazać Wam mój zwykły make up i produkty jakich używam na blogu.

Zacznę od kosmetyków, których używam:

Podkład Rimmel Lastin Finish w odcieniu Ivory 100


Róż w kamieniu Catice Multi Colour Blush w odcieniu 040



Poczwórny cień do oczu Avon w naturalnych kolorach


Cień w płynie, do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka i łuku brwiowego Avon - jasnoróżowy (nr niewidoczny)


eyeliner Wibo czarny

 Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volume  Express czarny


Szminka Wibo Elixir nr 7



Efekty możecie zobaczyć w niemal każdym filmiku, bo bardzo rzadko eksperymentuję z codziennym makijażem :)


 Napiszcie jak Wam się podoba taki make up :)

Pozdrawiam serdecznie :*

Katiuszka <3




8 komentarzy:

  1. wyglądasz bardzo naturalnie w takim makijażu-oj piękna jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie przesadzać z ilością kosmetyków. Dziękuję za miłe słowa :):*

      Usuń
  2. właśnie mi się kończy ten eyeliner Wibo, a jest genialny, na szczęście nauczyłam się robić sama eyeliner z czarnego cienia z paletek Sleeka + Duraline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubie ten eyeliner :) nigdy nie słyszałam żeby ktoś sam robił własny :) Może nakręcisz film bo mnie zaciekawiłas :)

      Usuń
  3. A tusz jak się sprawdza na twym oku?? Ja kiedyś kupiłam i wyrzuciłam po kilku zastosowaniach bo był koszmarny po prostu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony tusz :) Jak czasem próbuje go zastąpić to zawsze trafiam na bubel i znów wracam do tego :)

      Usuń
  4. bardzo ładny naturalny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń