Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 1 sierpnia 2013

A w Centro wszystko po 3 zł!

Kochani!
Promocje atakują nas z każdej strony i szczerze, to wyprzedażowy szał zaczyna mnie powoli męczyć.
Jednak gdy wracając z pracy zobaczyłam wielki napis w  witrynie Centro WSZYSTKIE AKCESORIA PO 3 ZŁ....
No musiała, sorry...
Niestety nie było już okularów przeciwsłonecznych, ale w ręce wpadło mi kilka uroczych drobiazgów.
Promocja trwa do 11 sierpnia więc jeśli macie ten sklep w pobliżu to warto zajrzeć.

Oto co kupiłam

Uroczo zapakowany ręczniczek - wiem, że mało praktyczny, ale taki słodki :)


Kilka par kolczyków (nie sugerujcie się ceną na opakowaniu, wszystkie były po 3 zł)


Bransoletkę w marynarskim stylu. Taka jak lubię.


Spineczki 


Piękne pierścionki


Skarpetki z owieczką


Pasek ze złotą klamerką


Wisiorek z wieżą, która śni mi się po nocach :) Marzę o Paryżu od dawna!


Portfel - może zacznę do niego zbierać na wycieczkę :)



Pozdrawiam!
Katiuszka<3