Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wiosenny spacer



W Olsztynie Wiosna zamieszkała na stałe, a przynajmniej do lata:))
I mimo, że czasem zawieje jeszcze zimy wiatr to świecące słoneczko nie pozwala siedzieć w domu - tym bardziej w niedzielę.
Moim zdaniem olsztyńska starówka to jedno z najpiękniejszych miejsc w mieście i dlatego właśnie tam skierowaliśmy nasze spacerowe kroki.
W pełnym słońcu zajadaliśmy się lodami z najlepszej lodziarni w mieście - Stary ratusz, która mieści się w budynku Biblioteki Wojewódzkiej.
Największym jej plusem jest to, że właściciele sami wyrabiają lody domowymi sposobami. Dzięki temu codziennie są nowe smaki - zależne od tego jakich składników użyto. Moje ulubione to czekoladowe i malinowe :)
Jeśli będziecie w Olsztynie koniecznie odwiedźcie to miejsce!

Jeżeli chodzi o stylizację to do klasycznego beżowego trencza dobrałam niebieskie spodnie i buty w tym samym kolorze - co pozwoliło trochę wydłużyć moje nogi. Do tego kwiecista chusta i okulary. Torebka z wężowej skóry dodała trochę elegancji.


Płaszcz - Second Hand
Chustka - Deichmann
Okulary - Biedronka
Bluzka - Second Hand
Spodnie - H&M
Buty - New Yorker
Naszyjnik - House
Pierścionek - amberhurt.pl
Torebka - Second Hand
 
Zapraszam również na najnowszy film na moim kanale! Kolekcja produktów do ust na sezon wiosna - lato 2013
 

6 komentarzy:

  1. stylizacje jak najbardziej udana:)
    a lody też dziś jadłam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie łowy z lumpeksu ! swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, ze tez lubisz lumpeksy :)) Laczy na ta "milosc" :)) Jesli masz chec to zapraszam do mnie na bloga :)
    Mnostwo mam rzeczy z sh, szafa sie nie domyka, walizki i reklamowki ;) kiedys jeszcze wiecej kupowalam, ale trzeba sie ograniczyc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumpeksy są super :) Nawet nagrałam o nich fil na YT :)

      Usuń