Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 28 kwietnia 2013

Chillout....


Niedziela, słońce, wiosna...
Może założę sukienkę i obcasy....a może totalny luz?
Wybieram opcję nr 2!
Dziś postawiłam na całkowita wygodę!
Luźne jeansy typu boyfriend zestawiłam z mega wygodnymi trampkami. Do tego beżowa sportowa bluza i ramoneska. Żeby podkreślić, że jednak jestem dziewczyną :) kilka bransoletek na nadgarstek,  okulary przeciwsłoneczne w białej oprawce i delikatny makijaż.
Pełna swoboda.....
Ach! Jak ja kocham niedzielę!

Pozdrawiam
Katiuszka<3








Wiosna, wiosna, wiosenka :)



Ramoneska - Pimkie
Bluza - sklep bezcłowy
Okulary - sklep bezcłowy
Jeansy - second hand
Trampki - second hand
Bransoletki - www.amberhurt.pl

5 komentarzy:

  1. cały strój super, ale trampki są cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. I o to chodzi! Raz obcas, raz trampek :) kobieta zmienną jest :)
    Super spodnie i bransoletki, całosc fajnie współgra :)
    U Ciebie sloneczko a u mnie pochmurno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :) A słoneczko pokazało się na chwilę...:(

      Usuń
  3. cudnie:) i mój blok w tle:D

    OdpowiedzUsuń