Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 6 czerwca 2013

Światowy dzień pocałunku - Wibo Elixir 07

Moją miłością do pomadek Wibo Elixir zamęczam Was już od jakiegoś czasu. Już zimą pokazywałam Wam  szminkę w kolorze pięknej fuksji.
Tym razem postawiłam jednak na neonowy róż i.....zakochałam się :)
Nie rozstaję się z nią już od kilku tygodni.
Szminka pięknie wygląda na ustach - daje mocne matowe krycie. Ładnie nawilża i nie podkreśla skórek.
Ale opakowanie oczywiście nie daje rady.....Cóż, za 8 zł nie można mieć wszystkiego :)






Dużo różowych buziaków z okazji Dnia Pocałunku
Katiuszka<3

8 komentarzy:

  1. hehehe :) fajny pomysł :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i uwielbiam! Ale fakt- opakowanie okropne..

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam na nie ochotę ale opakowanie mnie skutecznie zniechęciło. Zbyt wiele moje rzeczy do ust przechodzą i bałabym się, że źle skończy ;/ Nie wygląda zbyt solidnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje Wibo ;) uwielbiam te pomadki ! mam z 4 odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń