Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 13 lipca 2013

Długodystansowiec od Miss Sporty

Ostatnio na blogu pokazywałam Wam małe zakupy kosmetyczne. Wśród nich znalazł się miętowy lakier od Miss Sporty.  Pomijam fakt, że na paznokciach okazał się pięknym błękitem - jest to na tyle ładny odcień, że wybaczam to oszustwo :)
Postanowiłam zrobić na jego temat oddzielny post, ponieważ ze zwyklaka za 6 zł stał się u mnie numerem 1!
Nie znalazłam w nim żadnych wad. świetnie się rozprowadza, ma wygodny w użyciu pędzelek o idealnej szerokości. Nie muszę martwić się jak usunąć lakier ze skórek ponieważ nie spływa. Dwie warstwy dają świetne krycie bez smug i do tego schną bardzo szybko.
Ale to co najlepsze zostawiłam na koniec.....
Zdjęcia zrobione są 6 dni od nałożenia lakieru! Pomalowałam nim pazurki zaraz po zrobieniu ostatniego posta i spójrzcie jak wygląda lakier dziś! Jeszcze nie spotkałam się z taką trwałością. 
Dodam, że nie oszczędzałam paznokci w tym tygodniu - zmywanie itp. były na porządku dziennym. Zamierzam kupić jeszcze kilka lakierów tej firmy i przekonać się czy inne odcienie są równie trwałe.





pozdrawiam serdecznie!
Katiuszka<3

7 komentarzy:

  1. Jejku, jaki kolorek i trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w szoku :) Zmyłam go po 7 dniach. Ale dlatego, że mi się znudził, a nie odprysnął :)

      Usuń
  2. piękny jest ;) znalazłam się na Twoim blogu w poszukiwaniu opinii o farbie sublime mousse i tak już został on dodany do ulubionych. A co do lakieru to od razu po przeczytaniu go zakupiłam no i zobaczymy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Cieszę się, że Ci się tu podoba :) Mam nadzieję, że lakier się sprawdzi!

      Usuń