Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 16 lipca 2013

Niewypał od BeBeauty

O wspaniałości płynu micelarnego BeBeauty z /biedronki mówiła jakiś czas temu cała blogosfera. Wypróbowałam na swojej skórze i muszę przyznać, że jest ok, choć trochę wysuszał mi buzię.
Moja mama stosuje mleczko do demakijażu z tej serii i jest z niego bardzo zadowolona.
W wirze biedronkowej pielęgnacji postanowiłam wypróbować kolejny produkt z tej linii - chusteczki do demakijażu. 
Zachęciła mnie cena, która podobnie jak w przypadku płynu i mleczka, jest niska - około 3 zł.
Opakowanie zawiera 20 sztuk chusteczek nasączonych płynem micelarnym. Według producenta nadaje się do każdego typu cery.



Jaka jest moja opinia na temat tego produktu?

Do plusów należy zaliczyć fakt, że chusteczki są mocno nawilżone, a jedna wystarcza na demakijaż całej buzi. Nie rozwarstwiają się i nie rwą. Klej przy zamknięciu opakowania trzyma mocno dzięki czemu zawartość nie wysycha.

Ale na pewno nie nadają się do cery suchej i wrażliwej. Po kilku dniach stosowania chusteczek moja skóra była bardzo podrażniona. Na kościach policzkowych porobiły mi się delikatne czerwone krostki.
Skóra była podrażniona do tego stopnia, że piekła mnie gdy nakładałam na nią krem, co nigdy wcześniej się nie zdarzało.



Ja na pewno nie wrócę do tego produktu.

A Wy jakie macie doświadczenia z tym produktem?

Pozdrawiam

Katiuszka<3