Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 6 lipca 2013

Drobne zakupy kosmetyczne

Wracając z pracy do domu zaszłam na chwilę do Rossmana. Miałam niczego nie kupować....
Jednak mój koszyk za pomocą jakiejś czarnej magii trochę się zapełnił :)

Więc co wraz z początkiem lipca trafiło do mojej kosmetyczki?



Cążki do paznokci, bo stare zgubiłam :P


Odżywka do paznokci Eveline 8in1, ponieważ moje pazurki sa ostatnio w nie najlepszej kondycji

Dwa lakiery:
mięta od Miss Sporty 

Oraz opalizujący róż od Wibo
Extreme Nails nr 283


Znudzona czarnym eyelinerem, postawiłam na kolor. Piękny błękit od Wibo

i na koniec skuszona reklamą i wizją zaoszczędzenia czasu postanowiłam wypróbować balsam pod prysznic Nivea

Bardzo ciekawi mnie ten produkt i możecie spodziewać się recenzji na blogu lub kanale.

Zakupy skromne, ale i tak się cieszę :) Właśnie zaczynam się pakować do Gdyni!
Jutro o tej porze będę tańczyć pod scena na koncercie Rihanny. Wiem, że się chwalę, ale jaram się jak małe dziecko :)
Buziaki!
Katiuszka<3


6 komentarzy:

  1. Też mam tą odżywke Eveline ;) Na prawdę fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Po tygodniu widzę już dużą różnicę na plus!

      Usuń
  2. ciekawa jestem tego balsamu pod prysznic :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch tygodniach już mam swoją opinię :) Zapraszam na kanał :)

      Usuń
  3. Jestem Katiuszko Kochana i na Twoim blogu. Fajnie to wszystko prowadzisz.
    Ściskam Cię ciepło Magdalenka, ta od Frykasów:))

    OdpowiedzUsuń