Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 29 września 2013

Głos niedzielny, czyli muzyczna lista

Kochani!
Wpadłam na pomysł, żeby co niedzielę wstawiać Wam linki do piosenek, które w danym tygodniu wpadły w ucho. Taka prywatna playlista Katiuszki :)



Kawałek, który budzi w ludziach skrajne opinie. Mam wrażenie, że większość skupiła się na gołej Miley (choć, nie oszukujmy się, nic nie widać ) niż na tym, że to po prostu dobry kawałek!
Dla mnie tekst jest niezwykle szczery i poruszający, a obraz pasuje mi do słów jak ulał.


Po wysłuchaniu tego kawałka czekam na album z niecierpliwością.
Niezwykłe zabiegi językowe sprawiają, że tekst można interpretować na milion sposobów. Słucham i ciągle się zastanawiam. Milion myśli w dwóch zwrotkach.



Miłosna nutka. Podrzucił mi ją Sebastian. Wrzucił na ścianę Facebooka i od tamtej pory nucę i się uśmiecham :)


Dajcie znać, czy podoba Wam się taka forma postów.

Pozdrawiam

Katiuszka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz