Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 21 września 2013

Bad Romance z Vintage Romance

Kochani!
Kilka dni temu stałam się szczęśliwą posiadaczką najnowszego cudu od Sleek - paletki Vintage Romance.
Przeglądając jej zdjęcia w Internecie zakochałam się i wiedziałam, że muszę ją mieć.
Z pomocą przyszły oczywiście urodziny (pamiętajcie o rozdaniu) :)

Zatrzepotałam ładnie rzęsami i wśród prezentów znalazłam również ją.

Paletka to zestaw cieni w iście jesiennych barwach - brązach, rudościach i fioletach, na złocie i czerni kończąc.

Męczę ją od kilku dni robiąc różne wersję makijaży - dzienne, wieczorowe, kolorowe, stonowane.

Dobór kolorów pozwala stworzyć  wiele różnych kombinacji.

Na pewno niedługo pokażę Wam jakąś na blogu.

A oto ona, w pełnej okazałości :)







Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz