Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 17 września 2013

Rozdanie (po)urodzinowe!

Kochani!
Wczoraj skończyłam 25 lat  i, jak Wam z tej okazji obiecałam, ogłaszam małe rozdanie na blogu!
Post miał pojawić się wczoraj, ale gdy weszłam po pracy do domu czekało na mnie urodzinowe przyjęcie-niespodzianka!
Baaardzo się wzruszyłam i aż nie mogłam zdmuchnąć świeczek z wrażenia :)
Dziękuję Sebastianowi za to, że to wszystko zorganizował :*

A teraz meritum :)
Rozdanie jest malutkie, ale od razu mówię, że za 2-3 tygodnie pojawi się kolejne - bardzo ładnie pachnące :)
Co dla Was mam?


Do jednej/jednego z Was powędruje mały zestaw pielęgnacyjny:
-mydełko borowinowe TOŁPA
-dwa opakowania soli borowinowej do kąpieli TOŁPA
-maseczka do twarzy TOŁPA
- peeling enzymatyczny do cery wrażliwej DAX

Co należy zrobić aby wziąć udział w rozdaniu?
Zostawić komentarz na dole według wzoru:
1. Blog obserwuję jako:
3. Udostępniłem info o rozdaniu na facebooku - tak, nie (jeśli tak wklejcie link)


Oczywiście musicie być publicznymi obserwatorami tego bloga:)
Jeśli nie macie ukończonych 18 lat poproście o zgodę rodziców.


Rozdanie trwa do 27 września.
Wyniki ogłoszę na facebooku i tutaj.

Życzę powodzenia!
Pozdrawiam i dziękuję za życzenia urodzinowe!
Katiuszka <3

P.S. Na kanale już pojawił się filmik z rozdaniem więc serdecznie zapraszam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz