Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 26 maja 2013

Dzień Mamy

Kochani!
Dziś jest mi trochę smutno, ponieważ miałam spędzić dzień z moją Mamą, a musiałam iść w ostatniej chwili do pracy :(
Nie widziałyśmy się już miesiąc i strasznie się stęskniłam!
Ale pocieszam się tym, że zaczynam urlop i w środę pojadę do niej na trzy dni :) 
Nadrobimy zaległości w nocnych pogaduchach, herbatkach na ławeczce przed domem i na pewno ugotujemy sobie coś pysznego :)
Na razie wrzucam z tęsknoty kilka zdjęć z moją Mamką :*






Wszystkiego najlepszego wszystkim Mamom w dniu ich święta!

Katiuszka <3

5 komentarzy:

  1. Ależ Wy jesteście piękne! Pozdrowionka dla Ciebie i dla Mamusi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjecia :) Zazdroszcze tych wspolnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie jesteście jak dwie krople wody, takie podobne i takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń