Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 11 maja 2013

American girl

Piękna pogoda i wolny dzień to okazja aby ubrać się wygodnie. 25 stopni to także idealne warunki aby na scenę mogły wkroczyć szorty. Klasyczne jeansowe spodenki idealnie współgrają ze sportowym lookiem. Połączyłam je z luźną bluzką z motywem amerykańskiej flagi i białymi tenisówkami.Jako dodatki wybrałam dużą szarą torbę-worek, okulary przeciwsłoneczne i niebieską chustkę na włosy. Do tego brzęczące bransoletki i srebrne kolczyki koła.
Jak Wam się podoba taki strój?

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

Katiuszka










Bluzka - SH
Szorty - H&M
Chustka - allegro
okulary - sklep bezcłowy
kolczyki - prezent
torba - H&M
Buty - Nike

9 komentarzy:

  1. Na luzaka :) bardzo fajnie! Koszulka swietna, ostatnio szukam jakies takiej co by mi opadla na ramie, ale niestety nie uswiadczylam jeszcze w zadnym sh :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało :) Ale szukaj, lumpeksy lubią zaskakiwać :P

      Usuń
    2. ja jestem pełna podziwu że taka fajna koszulke na sh dostałas ;) i do tego modna;) cięzko znaleźć coś z "latest fashion" w sh ;) szczegolnie tak rozchwytywanego jak amerykanska i angielska flaga ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nominowałam Cię do Liebster Blog Award:)
    Zapraszam do zabawy http://tococieszy.blogspot.com/2013/05/wyzerowani-czyli-produkty-ktore-siegney.html :)

    OdpowiedzUsuń