Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 30 maja 2013

Miss Sporty 405 - Pink Smoky

Kochani!
Postanowiłam ostatnio, że muszę zacząć dodawać trochę koloru do makijażu. Kupiłam w Rossmanie paletkę Miss Sporty w pięknych odcieniach różu i fioletu.
Wykonałam nią smoky eyes. Aby przełamać dość ciemną tonację cieni dodałam delikatna błękitną kreskę na dolnej powiece. Narysowałam ją za pomąca kredki Miss Sporty w odcieniu 017 Sky.

Makijaż prezentuje się tak:



Produktu, których użyłam:

Paletka cieni Miss Sporty nr 405

Zalety:
-mocna pigmentacja
-dosyć trwałe
-nie osypują się

Wady:
-lekko się kruszą podczas nabierania na pędzelek
-mało solidne opakowanie


Kredka do oczu Miss Sporty 017 Sky

Zalety:
- mocna pigmentacja
-trwałość
-miękka i przyjemna w aplikacji

Wady:
Nie zauważyłam :)



A Wy jakie kolory preferujecie na ten sezon?

Całuję
Katiuszka<3

2 komentarze:

  1. Ja pozostaje wierna brązom i czasem czerniom ;) niestety z moimi jasno niebieskimi oczami i blada cerą nie mam zbyt duzego wyboru...

    OdpowiedzUsuń