Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 20 maja 2013

Mój pierwszy Glossy Box

Kochani!
Długo zastanawiałam się czy zamawiać Glossy Boxa. Rozważałam różne kwestie - czy jest wart swojej ceny, czy znajdę tam kosmetyki odpowiednie dla mnie.
W końcu zaryzykowałam i zasubskrybowałam pudełeczko.
Dziś przyniósł mi je kurier.
Wygląda tak:

Oto jego zawartość:



1. Roberto Cavalli - woda toaletowa AcQua
Wartość produktu pełnowymiarowego 170 zł


2. Santaverde - Aloe Vera Creme Medium
Wartość produktu pełnowymiarowego 129 zł


3. Model Co. Cheek + Lip Tint (pełny produkt)
Wartość 70 zł


4. La Roche-Posay - Oczyszczający żel Effaclar
Wartość produktu pełnowymiarowego 27 zł


5. Organique - pianka do kąpieli pomarańczowa (pełny produkt) 
Wartość 16 zł



Jak wiecie pudełeczko wraz z dostawą kosztuje 49 zł więc nie jest tanie. Ale licząc wartość produktów, które w nim znalazłam jest jeszcze wyższa.
Kosmetyki trafiły w mój gust - szczególne pianka do mycia i farbka do ust i policzków.
Mój pierwszy Glossy Box okazał się dobrym wyborem i mam nadzieję, że kolejne też spełnią moje oczekiwania.

Pozdrawiam gorąco!

Katiuszka<3


6 komentarzy:

  1. Katiuszka fajnie by było jakbyś dodawała troche wieksze zdjecia, produkty byłyby wtedy bardziej widoczne :)
    Pozdrawiam Cie cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś może tez się zdecyduje na pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestawik Ci się trafił:)Jak pachnie nowy Cavalli?bardzo jestem ciekawa nowego zapachu.
    Tez zastanawiam się nad Boxem...

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ciężki zapach. Ja nie używam perfum dlatego trafił do rozdania na moim kanale :)

      Usuń