Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Tydzień w zdjęciach #2

Kochani!

Seria ,,Tydzień w zdjęciach" będzie chyba kolejnym dowodem na to jak ten czas zapierdziela! Chwilę temu pisałam pierwszą taką notkę, a dziś już jest kolejna! Minęło 7 dni! I don't belive!

Na pewno wiem, że polubiłabym 4-dniowy tydzień w pracy :) Fajnie gdy poniedziałek jest we wtorek :P Poza tym wybrałam się z Magdą na wygrana sałatkę :) Zwyciężyłam w konkursie w radiu i dostałyśmy darmowy lunch :) I'm the lucky one :D

Poza tym zaczyna się już na dobre gorący czas w pracy i czas leci mi bardzo szybko. Boję się, że tygodniowy urlop minie mi jeszcze szybciej!

W sobotę przyjechaliśmy na wieś :) Ale tylko na dwa dni :( Były rowery, grill i lenistwo :) 

Poza tym w sobotę zahaczyłam jeszcze o warsztaty z kultury Indii i strzeliłam sobie tatuaż! Henną ofkors, ale fajny :)


Głupi uśmiech i gaz do dechy!

Niebo?

Tak! Niebo!

Czekały na nas zaproszenia :) Na ślub mojej kuzynki i na komunię mojej chrześnicy Olisi

Jestem twarda - w Rossmanie jeden zakup :)

Paczka od www.yups.pl

Olsztyn jest piękny!

Samojebka zawsze dobra

Czerwony na wiosnę

Pierwszy chłodnik!

I wygrana sałatka :)

Nowe lody w Starym Ratuszu - o smaku chilli! Pycha!

Olsztyn KOCHAM!

Testuję pomarańczowe usta :P

Niespodzianka od mamy! Tort - kopiec kreta (ulubione ciasto Sebka) choć urodziny dopiero w czwartek :)

Lucjan says HELLO!

Te lody to smak dzieciństwa :)

Go home...

Moja dziara :P




Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz