Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 11 czerwca 2013

Nowość - masełko z Prowansji

Kochani!
Jak wiecie jestem maniaczką jeśli chodzi o pielęgnację ciała. Moja sucha skóra jest bardzo wymagająca i dlatego testuję mnóstwo kremów, balsamów i maseł do ciała.
Mimo, że mam swoich ulubieńców, o których często mówię na kanale, to kocham nowości i trudno mi przejść obojętnie obok produktu, którego jeszcze nie miałam....Zwłaszcza gdy wygląda jak moje nowe masełko :)

Masełko Champs de Provance kupiłam w drogerii Natura za 9,90 w promocji.
Zachwyciło mnie opakowani - gliniany słoiczek zamykany korkiem :) Piękne!



Masełko ma również rzadko spotykany zapach, pachnie bowiem limonką i....bazylią!


Bardzo ciekawa jest również konsystencja - masełko przypomina ubita na sztywno śmietanę. Jest jakby napełnione bąbelkami powietrza.



Tak o produkcie pisze producent:


A tak prezentuje się skład:



Jakie są moje pierwsze wrażenia?
Masło łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Zapach jest bardzo orzeźwiający, dosyć długo utrzymuje się na skórze (co dla niektórych może być wadą). Ładnie nawilża.
 Po kilku dniach jestem z niego zadowolona. Ale nie chwalę dnia przed zachodem słońca :)

Na razie czekam aż się skończy, bo......pudełeczko będzie pięknym domkiem dla moich pędzli :)

Buziaki dla Was:)
Katiuszka<3



9 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) ..i do tego przesliczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla samego opakowania warto spróbować:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo myślałam, że to taki stylizowany plastik. dotykam, a tu chyba glina :)

      Usuń
  3. Opakowanie jest śliczne! Uwielbiam takie stylizowane pojemniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie moge doczekac gdy je wykorzystam na pojemnik na pędzle :)

      Usuń
  4. Sliczne opakowanie, na pewno nie wyrzucilabym go tylko wykorzystala do czegos innego - z pędzlami to super pomysl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono mnie skusiło :) Na szczęście kosmetyk tez okazała się ok :)

      Usuń