Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 17 września 2014

Otwarcie sklepu Organique w Olsztynie i rozdanie dla Was!

5 września w Olsztynie odbyło się otwarcie nowej galerii handlowej - Galerii Warmińskiej. Wśród wielu sklepów znalazł się również jeden z moich ulubieńców kosmetycznych - Organique.




Bardzo się ucieszyłam gdy kurier przyniósł mi zaproszenie na otwarcie sklepu. W uroczej paczuszce oprócz informacji o atrakcjach w dniu otwarcia znalazłam także cudnie pachnące produkty! Masło Shea, wosk do kominka oraz ręcznie robione mydełko i nieziemskim pomarańczowym zapachu!




Niestety w dniu eventu nie było mnie jeszcze w Polsce i nie mogłam w nim uczestniczyć. Jednak zaraz po powrocie do Olsztyna uzbrojona w aparat pobiegłam do galerii. Zaraz po przekroczeniu progu Orqanique (sklep znajduje się na parterze) poczułam piękny zapach - dla mnie najbardziej charakterystyczny element ,,wystroju" marki. Jeśli macie u siebie sklep  z tymi kosmetykami, to wiecie, że pachnie tam jak na łące pełnej kwiatów lub w owocowym sadzie! Pięknie!







Sam sklep jest po prostu uroczy :) Pachnący, kolorowy i bardzo zachęcający do zakupów :) 

Ja jestem wielką fanką kosmetyków Organique. Często pojawiają się na kanale - lubię zwłaszcza masła i peelingi. Kocham też pachnące mydełka :)

Z wizyty wyszłam z torebką soli do kąpieli :) I tu niespodzianka! Powędrują one do Was!


Zestaw składa się ze:
złotej soli do kąpieli
gruboziarnistej soli do kąpieli o zapachu guavy
gruboziarnistej soli do kąpieli o zapachu maliny

Co należy zrobić aby je zdobyć?  Niewiele!
Być publicznym obserwatorem bloga oraz polubić mój fanpage

Rozdanie trwa do 30 września do 23.59

Powodzenia!
Katiuszka<3

Wyniki rozdania z Bioxsine w piątek na facebooku :)

WYGRANĄ JEST JOANNA WYSOCKA!
Bardzo proszę o wiadomość z danymi do wysyłki :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz