Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 15 sierpnia 2013

50 faktów o mnie

1. Urodziłam się 16 września więc jestem zodiakalną Panną i posiadam 90% cech charakterystycznych dla tego znaku.

2. Jestem romantyczką, ale z pragmatycznym podejściem do życia.

3. Umiem ruszać nosem jak królik.

4. Prawo jazdy zdałam za pierwszym razem. Niestety nikt nie wierzył w moje umiejętności. Nie mam własnego samochodu więc od tamtej pory jeździłam za kierownicą może z 10 razy. Marzę o własnych czterech kółkach.

5. Jestem słodyczoholiczką. Codziennie jem coś słodkiego i nigdy nie dzielę czekolady na kostki - jem cała na raz.

6. Uwielbiam tworzyć - rysować, malować, robić coś z niczego, przerabiać ubrania itp.

7. Kocham śpiewać i nie przejmuję się tym, że nie jestem w tym wybitna. Ostatnio męczę ,,Jolene".

8. W V klasie pomalowałam mojej młodszej siostrze włosy na różowo. Magda była bardzo jasną blondynką. Wzięłam czerwona bibułę i pomazałam jej całą głowę. Trzymało kilka tygodni. Niedowiarkom polecam wypróbować na sobie :)

9. Jestem jednostką dominującą z cechami przywódcy :)

10. Czasem bywam rozpieszczona do granic - to wina Sebastiana.

11. Lubię nowości - nie tylko kosmetyczne. Jestem podatna na reklamy :( 

12. W domu nikt nie mówi do mnie po imieniu. Tata używa formy Kasiek, mama mówi Julcia, Karolina - Sucha, a Sebastian Mała. Tylko Magdzie zdarza się mówić o mnie Kasia.

13. Boję się kotów. Według mnie są piękne, ale samolubne i zdradzieckie.

14. Gotować nauczyłam się dopiero na studiach. Do dziś śmieją się z mojej pomidorówki, którą ugotowałam w VI klasie. Wiedziałam, że w zupie muszą być oczka. Nie wiedziałam, że pochodzą z mięsa, na którym gotuje się rosół. Do swojej zupy dodałam więc 3 łyżki masła i pętko kiełbasy :)

15. Razem z koleżankami założyłam klub Czarodziejki z księżyca - byłam Mako, czarodziejką z Jupitera.

16. Założyłam kanał na YT, bo kocham gadać! Bloga, bo nie o wszystkim da się gadać - czasem wystarczy napisać :)

17. Denerwuję się gdy ktoś mówi, że jestem za chuda. Uważam, że nazwanie kogoś wieszakiem jest tak samo obraźliwe jak nazwanie kogoś grubasem.

18. Wychowałam się na wsi i uważam, że dzieciństwo tam to najwspanialsze co może spotkać dziecko. Jednak późniejsze etapy (edukacja, rozwijanie zainteresowań) są dużo łatwiejsze w mieście.

19. Mam listę miast, które chciałabym odwiedzić. Na pierwszym miejscu jest Nowy Jork.

20. Uwielbiam poznawać nowych ludzi. Nawiązanie rozmowy z kimś obcym nigdy nie stanowiło dla mnie problemu.

21. Nie lubię horrorów. Nie oglądam ich, bo mam zbyt wybujałą wyobraźnię.

22. Uważam, że w dzisiejszym świecie między narodowa sława to przekleństwo.

23. Od zawsze stawiam na swoim.

24. Nie lubię dostawać dobrych rad i nie lubię ich udzielać. Uważam, że każdy powinien uczyć się na własnych błędach.

25. Jestem bibliofilem. Kocham nie tylko książki, ale i biblioteki,

26. Nigdy nie byłam w górach :(

27. Swojego chłopaka poznałam przez Internet.

28. OLSZTYN KOCHAM!
9obejrzyjcie moją reklamę i przyjeżdzajcie! Zobaczycie jak tu cudownie :)

29. Marzę o napisaniu książki dla dzieci.

30. Mój ulubiony kolor to niebieski.

31. Nie rozumiem fenomenu biegania. Próbowałam i dla mnie to męka. Nudzi mnie to strasznie. Mój chłopak potrafi przebiec 17 km w niecałe dwie godziny - WTF ?

32. Uwielbiam wodę. Jezioro, morze to mój żywioł. Bóg wiedział, że powinnam urodzić się na Mazurach :)

33. Kocham lata 90 w polskiej muzyce.

34. Rzadko oglądam telewizję - może dlatego, że nie mam telewizora :p

35. Jestem uzależniona od Internetu.

36. Nie dam rady rozmawiać z osobą, która nie umie się wysłowić. Gdy ktoś szuka słów 5 minut lub na wszystko mówi ,,fajne", to dostaję szału.

37. Nie toleruję braku lojalności. 

38. Leniom i flegmatykom mówię stanowcze NIE!

39. Kocham You Tuba, bo dzięki niemu poznałam mnóstwo wspaniałych osób.

40. Kocham zakupy ubraniowe, kosmetyczne itp. Ale nie znoszę chodzić  po chleb czy wędlinę. Sklepy spożywcze doprowadzają mnie do szewskiej pasji.

41. Nie mówiłam do 3 roku życia. Jedyne słowo, które wymawiałam to mama. Później nadrobiłam to z nawiązką :)

42. Panicznie boje się dentysty. Gdy byłam ostatni raz na przeglądzie zanim dentystka zajrzała mi w zęby rozpłakałam się i uciekłam - wstyd jak nie wiem :/

43. Moje ulubione miejsce w Olsztynie to Kortowo. Czasem dopada mnie za nim straszna tęsknota i żal, że teraz tak rzadko tam bywam.

44. Łatwo uczę się języków obcych. Czasem układam sobie w głowie rozmowy po angielsku, a czasem mówię sama do siebie po rosyjsku :)

45. Nie jestem feministką. Wierzę w role obu płci. Ale nie przeszkadza mi to twierdzić, że każdy ma prawo robić to co chce :) 

46. Uwielbiam gdy ktoś łaskocze mnie w stopy <3

47. Chciałabym mieszkać w kraju, w którym nie ma zimy. Od października do marca jestem w stanie depresyjnym.

48. Kocham tańczyć. Uwielbiam wesela. Do klubów chodzę rzadko.

49. Nie piję alkoholu. Próbowałam wielu gatunków, ale o żadnym nie mogę powiedzieć, że ma dobry smak. Efekt upicia dla mnie też nie jest przyjemny. A że potrafię świetnie bawić się bez wspomagaczy, stwierdziłam, że gra nie warta jest świeczki. I nie piję wcale.

50. Nie licząc Sebastian, moim ideałem jest Vin Diesel. Uwielbiam ,,Szybkich i wściekłych". Choć ogólnie nie lubię kina akcji. 


To wszystko :) Mam nadzieję, że mimo tej wiedzy, nadal będziecie tu zaglądać :)

Katiuszka<3


2 komentarze:

  1. co do kotków, to jest taki mit, że są zdradzieckie, ale prawda jest taka, że, owszem, kot dziki jest samowystarczalny, ale jeśli od malutkiego przebywa w domu i wśród ludzi, to bez nich nie potrafi żyć i się przywiązuje.:) kiedy musiałam na pół dnia oddać kicię babci, czułam się strasznie i było pusto :)

    za to też nienawidzę biegać i Nowy Jork to moje miasto-marzenie numer 1:)
    co do dentysty, to..serio ?:) ja o wiele bardziej boję się pójść np. do fryzjera :D a dziur miałam "zaplombowanych" około 10 i wszystkie bez znieczulenia :)
    ale każdy jest inny:) ja kocham horrory i jesień i zimę:D haha, wiem, że jestem inna :D
    ale parę rzeczy się zgadza :D
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka nam się powiela :D Boję się kotów xD psów też :D
    czerwona bibuła powiadasz.. Mam teraz troszkę jaśniejsze włosy, więc może sprobuje ;d

    OdpowiedzUsuń