Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 8 sierpnia 2013

Wszystko zgodnie z planem

Kochani!
Nie wiem jak Wy, ale ja lubię mieć wszystko zaplanowane i wiedzieć co muszę zrobić danego dnia. Gdy czegoś zapomnę od razu robię się zła :p
Sebastian ma podobnie. Tylko, że on sobie wszystko notuje w kalendarzu, a ja takiego nie posiadam - za duży do torebki :)
Dlatego gdy zobaczyłam w Biedronce tablicę magnetyczną wiedziałam, że to coś dla mnie :)

Ma piękny niebieski kolor, zdobi ją bardzo wakacyjny motyw łódki :)


Podzielona jest na dni , więc możemy zaplanować cały tydzień :)

Dołączony do niej jest mazak z gąbeczką na końcu. Możemy nią zetrzeć to, co już nieaktualne.


W zestawie jest także 5 magnesów, dzięki którym możemy do tablicy przyczepić ulubione zdjęcie lub pocztówkę z wakacji.



Jak widzicie Sebastian już się do niej dopadł :)


A Wy jakie macie sposoby na organizację czasu?

Pozdrawiam

Katiuszka<3

2 komentarze: