Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 31 sierpnia 2013

Jak lunatycy wprost na cienki lód...

Kochani!
Dokładnie pamiętam jak będąc w podstawówce dostałam od mojego brata kasetę (!) z piosenkami zespołu Harlem. Mogę więc spokojnie powiedzieć, że dorastałam przy dźwiękach granych przez Dżawora i jego zespół.
Dlatego gdy dowiedziałam się, że w tym roku planowany jest jubileuszowy koncert z okazji XX-lecia istnienia grupy czułam, że będzie to dla mnie wydarzenie sezonu (w sercu pobiło nawet koncert Rihanny:) )
Sebastian też jest wielkim fanem Harlemu (zespół powstał w Olsztynie więc wiadomo :).
30 sierpnia mieliśmy więc już dawno zabukowany.
Koncert był szczególny - z okazji 20 lat na scenie zespól zagrał w towarzystwie wielu znakomitych gości:
pierwszego wokalisty Harlemu - Ryszarda Wolbacha, Grażyny Łobaszewskiej, Macieja Balcara - wokalisty Dżemu.
Bardzo się cieszę, że mogłam być częścią czegoś tak cudownego.

Mam dla Was kilka fotek z wieczoru


Trzeba nabrać sił :)


Jeżeli jesteście fanami pierogów, to lepszych nie zjecie nigdzie! 




Olsztyński zamek 


Soczek! 


Mrok więc czas zacząć!


Magda - moja siostra 



Ryszard Wolbach na żywo - kosmos! 

A na koniec BOMBA!
Harlem i Maciej Balcar ,,Lunatycy"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz