Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 5 czerwca 2014

Nowości kosmetyczne - maj

Kochani!

Dziś krótki post informacyjny :) Chciałam Wam pokazać co ostatnio trafiło do mojej kosmetyczki!





Po pierwsze coś z pielęgnacji. Po pierwsze dwa produkty firmy Barwa - oliwkowe masło do ciała oraz olejek pod prysznic z tej samej serii. Po drugie miniatur żelu pod prysznic Original Source o zapachu cytryny. Jeśli nie spali mnie żywcem, to już wiem, że będzie moim letnim ulubieńcem! Pachnie bowiem identycznie jak moje ulubione lody Kaktus :D Mniam!


Jeżeli mowa o kolorówce to złapałam tylko dwa lakiery Wibo z kolekcji letniej. Jeden z nich to kawowo-mleczny nudziak, a drugi zgaszona mięta. Oba mają delikatne drobinki i pięknie lśnią w słońcu :)


Będę testować i pisać!

Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz