Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Tydzień w zdjęciach #7

Kochani!
Zdążyłam tylko powiedzieć, że w końcu czas trochę zwolnił, to znów ten tydzień trwał 2 dni, a przynajmniej mam takie wrażenie! Dawno nie miałam takiego młyna w pracy. Czas gonił jak oszalały i ledwo były poniedziałek, już dziś jest kolejny.

Wydarzyło się wiele! Spotkania, praca, kurs itd.

Zapraszam więc na szybką relację!

W pracy

Zapisałam się na kurs fotografii :)

Ale ktoś ma bosko przed blokiem :)

Czosnek w parku :d

Szaro-buro :(

Wizyta w ratuszu

Tak wygląda olsztyński ratusz i jego sławna wieża :) 

Nie mogłam się oprzeć :D 

Truskawki sztuczne...

I prawdziwe :)

Moja siostra robi najlepszą botwinkę!

Po tygodniu harówki nawet kanapka się ze mnie śmieje!

Nowy lakier na poprawę humoru :)

Zaczynam nagrywanie!

Wyjście z przyjaciółkami! Trzeba się odstresować :)

Wracam

Rabarbar + miód = niebo

Truskawki zastąpiłam borówkami :)

Pada tak, że aż zbladłam :D

Leje, a facet kwiaty w parku podlewa :D

Kocham!


A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz