Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Tydzień w zdjęciach - razy pięć :)

Bardzo lubiłam publikować posty z cyklu ,,Tydzień w zdjęciach". Jednak z braku czasu i troszkę motywacji jakoś zaczęły mi powoli umykać. Chciałabym jednak do nich wrócić! Mam nadzieję, że wybaczycie mi te kilka tygodni nieobecności i nadal będziecie te wpisy śledzić :)

Dziś, nadrabiając zaległości megamix - listopad i grudzień w jednym :) Kilka tygodni w jednym długim poście :)

W skrócie co u mnie? Wszystko gra! Zapisałam się na zumbę i pokochałam ją całym sercem :) Nadal chodzę do pracy :) Niedługo pracownicza Wigilia i szukam inspiracji na mini prezent :) Poza tym wybieram się na Blogowigilię i mam nadzieję, że się tam spotkamy! Do tego szukam prezentów, robię pierniki, planuje sylwestrowy wyjazd! I to wszystko na mojej biednej małej głowie :)

Spotkania z przyjaciółmi przy cieście? Zawsze :) w House Cafe

Selfie time :)

Koncert w Nowym Andergrandzie

Grubson!

Przyszła zima! Czas na czapki i szaliki!

Nigdy się nie uwolnię..... :P


Ale spalam na zumbie <3

Padał śnieg!

Kawa w pracy? Obowiązek :)

Imieninowe słodkości :)

Testuję uczesanie na elfa :P

Odwiedziła mnie Madzia!

:*

Moje włosy rosną jak szalone! W piątek idę do fryzjera :)

Pokochałam ten komin :) www.yups.pl

Nie ma to jak herbatka i pierniczki z siostrą :)

W pracy też czuć Święta!

Dobry!

Na kanale pojawił się andrzejkowy makijaż :)

Żeby nie było, że jem tylko czekoladę :)

Olsztyn - biegun zimna :P

Taki kocyk piękny w Biedronce :)

Czapa, szal, rękawiczki! Full opcja :)


Choinka z przed dwóch lat :) A jaka będzie w tym roku?

Zgłosiłam się na Blogowigilię!

Na kanale pojawił się film o ulubionych zimowych dodatkach :)

Pokochałam to Zdrowie nie nudne

Odrost rośnie :P

Stylizacja na śnieżynkę :)

Mój ratunek gdy kaloryfery dają się we znaki skórze :)

Master of selfies :D haha

Nie wiem kto to kupuje :P

Są takie dni.... :P

A potem brzuch i posądzenia o stan błogosławiony :D

Mikołajki!

Ta szczerbata to ja :)

Weekend u mamy :)

Upiekłyśmy pierniczki :) Film na kanale!

Spacer w nocy :)

Fokus! Pies mojego chrzestnego. Waży 100 kg, ale nadal myśli, że jest szczeniakiem :)

Good morning angels!

Piżama day!

A włosy rosną i rosną :)

Buuu!

Moje pierniki :)

Wracałam pociągiem z 50 harcerzykami.... Śpiewali, grali i wrzeszczeli...

Tint z Wibo! Uwielbiam!

Tak się nosi :)

Świąteczny Olsztyn :)



Zrobiłam sama :)


Dziewczyna ze wsi :) To ja! Country style :)

www.do-utratytchu.blogspot.com

Noga!
Orkan dał się we znaki :(
Wczoraj był film o jarmarku więc wpadajcie na kanał :)



Pozdrawiam!
Katiuszka<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz