Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Różowy kabuki z Born Pretty Store

Zawsze oglądając zdjęcia rzeczy z azjatyckich sklepów zastanawiam się czy warto. Miałam z tym różne doświadczenia. Jedna rzecz przychodzi w świetnym stanie i wygląda tak samo jak na zdjęciu. Innym razem zamiast wymarzonego swetra dostajemy szmatkę rozmiarem pasującą na dziesięciolatkę,

Jednak gdy Zmalowana zachwyciła się pędzlami z Chin też zamarzyło mi się spróbować.

Wybrałam różowy kabuki, bo właśnie tego typu pędzla brakowało w mojej kosmetyczce. Skłamię, jeśli powiem, że byłam pewna tego wyboru.

Pędzel zamówiłam w sklepie www.bornprettystore.com, dokładnie ten model.






Zalety:
-pędzel jest niezwykle miły w dotyku, mięciutki i puchaty
- świetnie nadaje się do sypkiego pudru
- idealny do ,,wymiatania" osypanych cieni :)
- nie stracił kształtu i puchatości po praniu
- jak do tej pory nie zaczął gubić włosia i nic złego się z nim nie dzieje


Wady:
- czekałam na niego ponad miesiąc....
- w niektórych miejscach biała część włosia nie doprała się

Jestem zdziwiona, że ,,chiński" produkt może mieć tak przyzwoitą jakość. Bałam się, że przyjdzie do mnie stwór pędzlopodobny, który już po pierwszym praniu zacznie przypominać szorstką szczotę. Po kilku tygodniach używania pędzel jest jednak nadal w dobrym stanie :) I mam nadzieję, że szybko się to nie zmieni,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz