Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 6 czerwca 2014

Wishlista na lato

Kochani!

Ciągle mam jakieś cele, marzenia i... wydatki :) Jeśli jakieś pragnienie jest naprawdę duże potrafię odkładać na nie miesiącami :) Jeśli to mała zachcianka spełniam na bieżąco... lub zapominam :) Ale jak każdemu marzy się coś i mi :)

Nowa pora roku to idealny czas na zakupy i uzupełnianie braków. A co mi się zamarzyło na lato?

Kosmetycznie:

1. Złoty olejek Nuxe kręci mnie od dłuższego czasu. Szczególnie tak wersja z drobinkami - pięknie wygląda na opalonej skórze. Szkoda tylko, że cena równie pokręcona :)

źródło
2. Matowa pomadka Golden Rose odcień 02 - zgaszony róż
źródło

I kosmetycznie byłoby na tyle :) Mam takie zapasy, że do trzydziestki nie zużyje....

Ubraniowo 

1.Płaskie sandałki
CCC

Szukam płaskich sandałów na co dzień. Chciałabym aby były wygodne i uniwersalne. Fajnie gdyby pasowały do spodenek, jeansów i sukienki :)

2. Torba z frędzlami

źródło

Poluję na taką co sezon i nigdy nie znalazłam ideału. Najbardziej podoba mi się druga z lewej, ale Cavalli to nie moja półka cenowa :) 
Według mnie taka torba to idealne uzupełnienie letniego stroju. Świetnie też sprawdzi się w festiwalowej stylówce :)

3. Kapelusz z dużym rondem

źródło
Idealny na plaże i na miasto. Dodaje tajemniczości i chroni przed słońcem :) Muszę go mieć!

A Wy jakie macie zakupowe plany na najbliższe tygodnie?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz