Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 5 października 2013

Spotkanie z partnerem You Tube - Agora S.A

Kochani!
W piątek 4 października miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu zorganizowanym z moim jutubowym partnerem Agora S.A. 
Spotkanie odbyło się w siedzibie Agory.
Dzięki mojemu partnerowi mogłam przeżyć naprawdę cudowny dzień!
Przede wszystkim poznałam wiele dziewczyn z kanałów, które oglądam na co dzień!
Uczestniczyłam w szkoleniu na temat efektywnego prowadzenia kanału, sposobów nagrywania i montażu, a także odwiedziłam profesjonalne studio nagrań.
Cudowne przeżycia w doborowym towarzystwie!
Niedługo na kanale pojawi się krótki vlog z tego dnia. 
A teraz małe pamiątkowe zdjęcie :)







Pozdrawiam serdecznie! 
Katiuszka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz