Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 6 listopada 2013

Lumene Krem CC - krem do zadań specjalnych

Kochani!
Jeszcze kilka miesięcy temu rynek zalały kremy BB, reklamowane zazwyczaj jako wszystko w jednym. Nie zdążyłam się do nich przyzwyczaić, a tu już bach! Krem CC!
Co to za cudo? I z czym to się je?
Kremy CC oprócz wszystkich zalet kremów BB mają również redukować zaczerwienienia i podrażnienia, ujednolicać koloryt cery oraz wtapiać się w nią, aby nie tworzyć efekt maski.

Do moich rąk trafił taki oto wybraniec!
Krem CC 6in1 od Lumene.


Co obiecuje nam producent? Wiele!
W jednej 30 mililitrowej tubce znajdują się:
  1. matujący podkład, który nie podkreśla linii mimicznych ani zmarszczek
  2. korektor niwelujący niedoskonałości cery
  3. baza pod makijaż
  4. młodzieńcze rozświetlenie, dzięki luminooptycznym pigmentom oraz właściwościom arktycznej borówki brusznicy – witamina C
  5. miejski filtr SPF 20
  6. długotrwały efekt



Czy to możliwe? Zaraz wszystko opowiem :)

Zacznijmy od spraw wygody. Krem znajduje się w poręcznej tubce z wąskim zakończeniem. Dzięki temu łatwo wycisnąć go w odpowiedniej ilości. 



Konsystencja kremu jest dosyć gęsta i przyznam, że trudno było mi go dobrze rozprowadzić na twarzy za pomocą palców. Pomógł mi w tym lekko zwilżony pędzel Hakuro H50. 

Krycie jest naprawdę w porządku. Jeśli nie mamy ogromnych problemów z cerą, to powinnyśmy być zadowolone. 
Produkt świetnie wtapia się w naszą skórę. Posiadam kolor średni, a moja cera jest bardzo blada. Bałam się, że krem będzie wyglądał nienaturalnie. Jednak moje obawy były niepotrzebne, bo krem idealnie dopasowuje się do kolorytu naszej twarzy!


Nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza skóry. Jest też dosyć trwały, choć o\pod koniec dnia lekko wchodzi w zmarszczki mimiczne.

Jakich obietnic więc nie spełnia?
Nie zauważyłam efektu rozświetlenia. Twarz jest raczej dobrze zmatowiona.

Jestem zadowolona z tego produktu. Dla mnie idealny zamiennik dla podkładu.

Cena 69 zł/30 ml

Pozdrawiam
Katiuszka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz