Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 22 czerwca 2013

Ziaja przeciw komarom, kleszczom i innym barbarzyńcom

Zawsze byłam smakowitym kąskiem dla komarów. Atakowały mnie bezlitośnie, gryząc boleśnie i wypijając krew....
Brrrr....
Po udanym grillu lub wieczorze nad jeziorem potrafiłam naliczyć na sobie nawet 30 swędzących bąbli!
Stosowałam różne środki - naturalne i chemiczne.
Ostatnim moim odkryciem jest spray z Ziaji.



Według producenta spray chroni nas przed ukąszeniami:
  •  komarów
  •  meszek
  • kleszczy 
  • pszczół
  • os




 Zakończony jest wygodnym w użyciu atomizerem.


Produkt należy rozpryskiwać na skórę z odległości około 20 cm. Aplikację powinniśmy powtarzać co 4 godziny..
Środek nie nadaje się dla dzieci.

Jak ten specyfik sprawdził się u mnie?
Oczywiście są plusy:
-rzeczywiście działa. Po całonocnym grillu na działce nie zauważyłam nowych ugryzień!
- wygodny sposób aplikacji. Nie musimy używać palców do rozsmarowania specyfiku, więc nie musimy myć rąk po użyciu (co jest ważne gdy nie ma w pobliżu kranu np. na ognisku na plaży)
-jest tani. Kosztuje około 8-9 zł.

Jednak znalazły się także minusy:
-drażniący zapach (choć nie jest na pewno tak gryzący jak np. Off)
- nie nadaje się dla dzieci

Ja jestem z niego zadowolona. Jeśli szukacie czegoś skutecznego i łatwego w użyciu, polecam  z czystym sumieniem.

Miłych ognisk, grillów i romantycznych wieczorów nad wodą :)

Bawcie się dobrze tego lata!
Katiuszka <3

11 komentarzy:

  1. Ja kupuję te droższe :) tańsze na mnie nie działają, bo komary mnie kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio komary nie dają mi spokoju i mam już tyle pogryzień, że wyglądam jakbym miała ospę. Muszę przetestować Ziajowy odstraszacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuj wszystko co się da, bo co u jednych się sprawdza u innych nie działa :)

      Usuń
  3. działa???

    ja mam taki z apteki jakiś dla maluszków! na razie chyba jest ok... :)

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa :) Przez cały weekend ugryzły mnie 3 komary. Normalnie byłoby ich pewnie 30 :)

      Usuń
  4. Ja go mam chyba w starszej wersji (kupilam rok temu) i też działa na mnie :)) Tani i dobry, to lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nigdy nie wierzę tym specyfikom "przeciw", natomiast "po" Ziajka ma całkiem niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie te ,,przeciw" objadły by mnie do kości :) Po polecam fenistil, albo po prostu zimny okład :)

      Usuń
  6. Oj mnie też komary kochają... zastanawiałam sie nad tą Ziają i byc może się zdecyduje... W biały dzien nie moge wyjsc na spacer bo nawet wtedy sie na mnie rzuca masakra

    OdpowiedzUsuń