Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 19 listopada 2013

Łowcy promocji, czyli na co się czaję w Rossmanie

Kochani!
Plotki o promocji -40% na kolorówkę w Rossmanie krąży w blogosferze już kilka tygodni. Wierzę głęboko, że jest prawdziwa i już jakiś czas lustruję wzrokiem drogeryjne szafy.
Z racji tego, że tak naprawdę niczego nie potrzebuję (ale nie umiem powiedzieć sobie, że w piątek nie mogę tam pójść), postanowiłam ograniczyć się do trzech rzeczy.
Są to produkty, których zawsze chciałam spróbować, ale nie było okazji.
A teraz jest!

Co takiego wybrałam?

Czekoladowy brązer z Burjois. Za cudny wygląd (i dlatego, że serio nie mam dobrego brązera)
źródło www.borjois.pl

Szminkę w pisaku z Astor. Nadal myślę nad kolorem, ale chyba wybiorę coś ciemnego na jesień.
www.astor.com.pl

I na koniec kilka cieni z Maybelline Tatoo
Czytałam o nich na wielu blogach i wiedziałam, że muszę je mieć.


www.zeberka.pl



A Wy? Na co będziecie polować? :)

Pozdrawiam
Katiuszka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz