Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 16 listopada 2013

Rozdanie! 16-26.11.2013

Kochani!
Tak jak obiecałam, tak robię!
Dziękuję pięknie za 101 widzów! W tak krótkim czasie funkcjonowania bloga jest już Was tak wielu! To wspaniałe! 

Z tej okazji mam dla Was upominkowy zestaw kosmetyków w skład, którego wchodzą:
- płyn prostujący włosy MARION
- gruboziarnisty peeling do twarzy 3in1 EVELINE
- krem do rąk i paznokci LIRENE
- sól borowinowa TOŁPA
- balsam do ciała BATH&BODY WORKS
- lakier do paznokci MAYBELLINE nr 80


Mam nadzieję, że zestaw Wam się podoba :)


Co należy zrobić?

- być publicznym obserwatorem tego bloga (obowiązkowo)
-polubić mój fanpage (opcjonalnie + 1 los)
- zostać subskrybentem mojego kanału (opcjonalnie +1 los)
-udostępnić informację o rozdaniu (opcjonalnie +1 los)

Zostawić komentarz według wzoru:
Obserwuję jako:
Lubię jako:
Subskrybuję jako:
Udostępniam (jeśli udostępniasz wklej bezpośredni link)

Rozdanie trwa od 16.11.2013 do 26.11.2013 do godz. 23.59 :)

Niestety nie wysyłam paczek za granicę

Musisz mieć ukończone 18 lat lub zapytać rodziców o zgodę

Pozdrawiam!
Życzę powodzenia!

Katiuszka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz