Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 20 sierpnia 2014

Czy można pójść do kina za darmo?

Kilka dni temu przyjechała do mnie Magda. Wybierałyśmy się razem na koncert Dawida Podsiadło, ale siostra wpadła już dzień wcześniej. Zachęcone piękną pogodą stwierdziłyśmy, że nie możemy wieczoru spędzić w domu. Trzeba koniecznie zrobić coś fajnego :)
Obie jesteśmy fankami komedii, a ja dodatkowo mam bystre oko :P Wyszperałam informacje o kinie Amfiteatr i wyruszyłyśmy :)
Kino bez biletu to świetna inicjatywa upamiętniająca przypadające w tym toku setne urodziny Louis de Funes. W olsztyńskim amfiteatrze można obejrzeć filmy z jego udziałem. Oczywiście za darmo :)
Zaopatrzyłyśmy się z Magdą  w przekąski i znalazłyśmy dogodne miejscówki.
Dawno się tak nie uśmiałyśmy! Nieśmiertelny żandarm rozbawił nas do łez!

Uważam, że takie kino pod chmurką, to genialny pomysł! Wystarczy dobre towarzystwo, komedia i udany wieczór gwarantowany!

Z tego co wiem, to ostatni seans 26 sierpnia.
Pasuje nam? :)


Czyż nie cudne miejsce na seans filmowy? :)

Uwierzycie, że Magda nigdy wcześniej nie oglądała żandarma???

Dobre zaopatrzenie, to podstawa :)

Zaczyna się!

Polecam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz