Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Tydzień w zdjęciach #17

Ostatnio czas odliczam mniej więcej tak: Do urlopu zostało tylko... dni :) Więc czas leci jakby wolniej. Nie mogę się już doczekać podróży do Hiszpanii, ale to nie znaczy, że nie wiem, co dzieje się wokół mnie :)
Co się działo w tym tygodniu? Wreszcie znalazłam czas na spotkanie z przyjaciółkami. Odkąd wszystkie pracujemy, trudno znaleźć termin, który pasowałby każdej. Niestety :( Ale w tym tygodniu wypiłyśmy razem kawkę na starówce więc bardzo mnie to cieszy :)

Dotarłam też wreszcie na śniadanie olsztyńskich blogerów! Tym razem odbyło się w Parku Centralnym. Było baaardzo sympatycznie :) Choć następnym razem muszę wziąć więcej kawy :) Ale zrobię na ten temat osobny wpis :)

Mniej miła sprawa, to to, że poszukiwania sukienki weselnej okazały się bardzo mało owocne. I niestety okazało się, że to dobrze... W niedzielę Sebastian podczas meczu nabawił się ostrej kontuzji kolana i chodzi o kulach. Wesele więc ograniczy się do ślubu :( Ale outfit będzie :) Obiecuję :)
Nowy film na kanale :)


Man in blue :D

Sport to zdrowie...

Praca

Selfie time!

Miłosny przekaz :)

Według Seby to idealne śniadanie dla mnie

A według mnie to idealna kolacja :)

Seba jeszcze cały i zdrowy 

Z kim ja teraz będę biegać? Dziewczyny, jeśli któraś chętna do biegania w Kusocinie piszcie!

Śniadanie blogerów :)


To nie jest weselna sukienka :D

Całą noc nie spałam :/

Luz blues, go to work
A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz