Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Tydzień w zdjęciach #18

Ostatni tydzień, to dni na wariackich papierach. Dopinanie w pracy wszystkiego na ostatni guzik, chora noga Sebastiana ( w piątek będzie miał zabieg na kolano więc trzymajcie kciuki), przygotowania do ślubu (nie mojego:P) i odsypianie tej gonitwy :)
Dziś po trzech dniach życia na pełnych obrotach staram się dojść do siebie :) I śpię, śpię, śpię :) Powoli też zaczynam myśleć co pakować na wyjazd! Bo już tylko 9 dni w pracy i wymarzona Hiszpania :)
Jednak jeśli chodzi o ten tydzień, to najbardziej cieszy mnie to, że mogłam spędzić tyle czasu z rodziną. Pogadać, pośmiać się, posiedzieć do rana... Mogłoby być tak częściej :)



Taaaki księżyc!


Na ślub :)

Dostawa z yups.pl

Kino za darmoszkę :)

miała być tylko na ślub, ale polubiłyśmy się bardzo :)

Magda wpadła z wizytą :)

Na kujonka :)

To u nas rodzinne :P

U mamy w ogrodzie :)

Kwiat na pustyni :P

Uwielbiam!

Nie tylko ja :)

Tyle mam i nie dam :P

Namówili mnie na kieliszek malinowej naleweczki - dobre, ale cholernie mocne :D

Fokus od samego patrzenia załapał fazę :D

Wedding look

A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz