Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Tydzień w zdjęciach #16

Ależ ten tydzień był szalony!
O ile pierwsze kilka dni, to praca i wreszcie trochę deszczu, tak druga połowa tylko przemknęła mi przed oczami!
Odjechali do Belgii rodzice Sebastiana, pomogłam nieco w organizacji wieczoru panieńskiego mojej siostry, a na koniec spędziłam cudowny czas w kobiecym gronie! Stwierdzam, że trzeba częściej organizować takie wieczory ,,only girls" - nie tylko z okazji czyjegoś zamążpójścia :)

No i najważniejsze! Wakacje dopięte na ostatni guzik! Barcelono, nadchodzę!


Magda przyjechała :)


Nowy telefon więc trenuje selfie :D

Ruszamy w miasto!

Moja siostra taka gwiazda!


Lans na łodzi :P

Rozgrzewka przed sesją zdjęciową.....

Która zakończyła się kąpielą :)

Kilka drinków :P

Moje ostatnie odkrycie - pycha!

Lubię gdy ktoś w pracy ma urodziny :)
Liczę dni!
Nowe testy - dam znać za jakiś czas!
A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz