Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 13 sierpnia 2014

II wakacyjne śniadanie olsztyńskich blogerów

W niedzielę 10 sierpnia miałam wreszcie okazję poznać miniczęść olsztyńskiej blogosfery. I to nie na tzw. spotkaniu, ale na śniadaniu! I choć w tytule posta jak wół napisałam ,,drugie", to dla mnie było to pierwsze blogerskie śniadanie i już wiem, że bardzo mi posmakowało :)



Razem z Sebastianem, uzbrojeni w koc, sałatkę i kawę, wyruszyliśmy do miejsca spotkania - Parku Centralnego. Byliśmy pierwsi, bo nie lubię się spóźniać :D
Ale już po chwili dołączali do nas kolejni uczestnicy. W sumie myślę, że było około 20-30 osób. Rozłożyliśmy się na trawce i zaczęliśmy pałaszować :) No i poznawać się wzajemnie! Było pysznie, wesoło i literacko (dostałam kilka książek :). Miły poranek w doborowym towarzystwie!










Bardzo podoba mi się taka forma integracji blogerskiego środowiska. Naturalnie, niesponsorsko i bez zadęcia :) Mam nadzieję, że nie będzie to ostatnie takie śniadanko w tym sezonie :)

Pozdrawiam!
Katiuszka

Jeśli jeszcze kiedyś będzie miało miejsce takie śniadanko na trawie, dam Wam znać! Mogą przyjść wszyscy więc mam nadzieję, że się spotkamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz