Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 16 lutego 2015

Tydzień w zdjęciach #27

I kolejny tydzień minął raz dwa! Uciekający czas czasem mnie przeraża. Wczoraj był sylwester jutro wiosna! Wszystko pędzi nieubłaganie, zwłaszcza wtedy gdy dni wypełnione są po brzegi. Najważniejsze więc by znaleźć chwilkę na relaks, zrobić coś miłego dla siebie i bliskich. Nieważne czy poczytamy książkę, wypijemy kawę z przyjaciółką, której nie widziałyśmy od miesiąca, czy też wybierzemy się na zakupy z mamą :) Każda taka radosna chwila pozwala odetchnąć od tego co musimy, i pozwala robić to co chcemy!

Więc co działo się w tym tygodniu?


Przyzwyczajamy się do bycia narzeczonymi :D

Selfie - chyba pójdę w ślady Kim i wydam książkę :D Kto kupi? :)

Spotkanie z przyjaciółką to idealny moment aby powiedzieć diecie: Fuck you!

A Malta Cafe to idealne do tego miejsce :)

Pokochałam te różowe spodnie!

Eskimos :D Anaruk - chłopiec z Grenlandii :P

Po Tłustym Czwartku tylko to przeszło mi przez gardło :)


Choć i tak zjadłam tylko 3 pączki! A chciałam osiem...

Zapraszam na Insta :)

Zakupy po pracy?

Mamo! Dla Ciebie wszystko!

Miło gdy ktoś o Tobie pamięta :)

Moja zdobycz z kinder niespodzianki :)

Walentynkowe pozdrowienia!

Walentynkowa sobota była chyba najbardziej słonecznym dniem w tym roku! Pięknie!

Noc też była piękna :)

I romantyczna :)

Śniadanie mistrzów hahaha

I zapomniałabym o walentynkowym stroju :)

Zaskakująco dobre!

A niedzielny wieczór samotny :( Sebek poszedł do szpitala na operację nogi - ale już jest po i wszystko ok :)


A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam!
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz