Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 9 lutego 2015

Tydzień w zdjęciach #I 26



Ostatni czas to jeden wielki młyn. Działo się tyle, że sama nie wiem kiedy tygodnie uciekły mi przez palce. brakuje mi jednak cotygodniowych wpisów na blogu, tym bardziej, że były to jedne z chętniej czytanych postów :) Miło widzieć, że jesteście ciekawi co u mnie :)

Opiszę ostatnie tygodnie w skrócie :) Ale zdjęcia będą tylko z ostatnich dni. I mam nadzieję, znów będą się pojawiać regularnie.

Jak wiecie zapisałam się na zumbę. Już na nią nie chodzę :) Ale nie dlatego, że przestałam ćwiczyć :) Po prostu po 10 tygodniach zapragnęłam czegoś co zmęczy mnie jeszcze bardziej :) i teraz chodzę na zajęcia, które dają mi nieźle w kość! I o to chodzi :)

Przeprowadziłam się :) Niedaleko :) ale zawsze. I dobrze mi się tu mieszka.

A poza tym moje dni wypełnione są obowiązkami od 8.00 do 20.00. Dzień w dzień i trudno mi znaleźć chwilę na coś innego. Ale będę się starać :) Bo lubię ;)


Pierwszy wieczór w nowym mieszkanku ;) Padnięta!

I pierwsza kawka o poranku :)

Uwielbiam krótkie swetry :) Chociaż nie skracają i tak krótkich nóg :)

Kombinuję z makijażem ala Kyllie Jenner :D

Cieszyłam się, że znikł śnieg. spadł znów tego samego dnia....

Znów mieszkam z moją młodszą siostrą <3

Pozdrawiamy - ja, Seba i jego rozwalona ręka!

Pierwsze selfie w nowej windzie :D Będę Was zamęczać :)

Do mnie mówisz>

Dzióbaski :) Idę na trening!

Wolny wieczór? WTF?

Odwiedziłam olsztyński zamek ;)

Leczo<3 Idealne na rozgrzewkę!

Kocham tę torbę z Primarka!

Dobra przekąska :) 

Nowe duo :)

Kocham ten duet!

Katuję windę :)

Krzywe mani na Walentynki :)

Pin up girl!

Zabawa karnawałowa w.....pracy :)
A rano litr kawy :) 

Nagrywki i nowy  film!


Kocham paski!

Cudne manowce :)

A tam....


Jakby się ktoś pytał - powiedziałam TAK :)


Pozdrawiam!
Katiuszka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz