Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 15 lutego 2015

Sondy do zdobienia paznokci z Born Pretty Store

Paznokcie nie są moją najmocniejszą stroną :) Jednak od kilku tygodni dużo czasu poświęcam na ich pielęgnacje. Zainteresowały mnie również techniki ich zdobienia.
Z racji, że jestem w tej dziedzinie laikiem zaczynam od tego, co najprostsze :) Czyli kropeczki! A najłatwiej zrobić je za pomocą metalowej sondy.
Bardzo chciałam wypróbować to urządzenie. Z pomocą przyszedł mi sklep born pretty store, który ma w ofercie wiele przydatnych narzędzi do zdobienia paznokci.
Wybrała zestaw sond, które z jednej strony kończą się kuleczką, a druga strona to mały płaski pędzelek. Pędzelki są różnej szerokości - ale nie wiem do czego służą :) Lakieru się tym nie nakłada :)

Zestaw jest bardzo poręczny, a sondy precyzyjne. Łatwo zrobić nimi ładne kropeczki różnej wielkości.





Chciałabym Wam pokazać moje pierwsze próby, którym jeszcze do ideału bardzo daleko :) Ale wszystko w swoim czasie :)





Sondy możecie kupić tutaj :) Jeśli przy zamówieniu wpiszecie kod 2KKG10 otrzymacie 10% zniżki :)

Pozdrawiam!
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz