Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 23 lutego 2015

Tydzień w zdjęciach #28

Ostatni tydzień był na szczęście deczko wolniejszy od poprzedniego. Sebastian wrócił ze szpitala :) I jego czas wypełnia teraz odpoczynek :P Więc o nim za dużo raczej nie napiszę :)
Ja natomiast zrobiłam sporo fajnych rzeczy! Co się działo?
Po pierwsze razem z Natalią z kanału I love my addiction nagrałyśmy film makijażowy! Tzn, ja byłam twarzą, a Natalia artystką :) Ale i tak bardzo się cieszę, że mogłyśmy się poznać! Efekty zobaczycie już jutro :) Oczywiście film podlinkuję na facebooku!
Po drugie wzięłam udział w Miejskim Dyktandzie organizowanym przez bibliotekę Planeta 11. Nie wygrałam :) ale mogłam się sprawdzić i zobaczyć co muszę podszkolić :)
Po trzecie weekend spędziłam w domu rodzinnym :) Tam jeszcze wiosny nie widać :P Ale za to świetnie bawiłam się z mamą i siostrą grając w tysiąca pół wieczoru :) Faceci oglądali KSW, a my rozgrywałyśmy własną walkę :P

Poza tym zrobiłam postanowienie wielkopostne! Przez całe 40 dni nie jem słodyczy! To dla mnie większe wyzwanie niż cokolwiek innego! Ale jeśli nie zjadłam sernika mamy to wiem, że dam radę :)



Nowy film na kanale :)


Dziękujemy za życzenia zdrowia dla Sebka :)

Przypomniał mi się i noszę :)

Wiosna idzie!

Uwielbiam ten sweter z www.yups.pl

Słoneczko!

Mam go już w domku :)

Aż z radości znów jedliśmy domowe zapiekanki :P

Lekarz kazał mu trochę chodzić więc przydreptał do mnie do pracy :)

Lubię to!

Ostatnie ciasteczka przed postem :)

Selfie ofkors :)

Kocham błękitne niebo :)

Oglądamy film :)

Nie uśmiecham się bo liczę zmarszczki :D

Powtórka przed dyktandem :)

Planeta 11 :)

Nocna podróż do domu :)

Sisters!

Za oknem śnieg, a w domu wiosna :) Czyli jestem u mamy :)

W domu zawsze no make up :)

Nie zjadłam :(

Przegrałam :D

Zaczęłam kurację olejkiem rycynowym

Powrót do Olsztyna

100 tysięcy wyświetleń bloga <3 Dziękuję!

Zamiast owsianki mam ryżowiankę :)

A już jutro film z Natalią :)
A co u Was?

Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz