Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 15 czerwca 2013

Calvin Klein z .....PEPCO

Będąc na zakupach zaszłam do Pepco. Jakie było moje zdziwienie, gdy wśród kosmetyków znalazłam produkty od Calvina Kleina! 
Wśród lakierów Manhattan, żeli do brwi Revlon i cieni Accesorize leżały spokojnie pomadki i błyszczyki ,,z górnej" półki. Cena 19.90 zł. 


Wybrałam jeden błyszczyk - na próbę. Zdecydowałam się na Delicious Pout w odcieniu 32425 pink breeze.
Jak wrażenia?
Błyszczyk ma dosyć gęstą konsystencję więc utrzymuje się na ustach dosyć długo. Ale niestety lepi się, a nie lubię mieć wrażenia, że coś mi skleja usta i nie mogę mówić :P
W opakowaniu kolor jest wściekle różowy, ale na ustach jest niemal przezroczysty.
Ma piękny owocowy zapach, jest bezsmakowy.
Mam wrażenie, że lekko piecze w usta - efekt mrowienia jak przy błyszczykach powiększających usta.
Ogólnie produkt miły w użytkowaniu.
Za 19.90 zł ok, ale wątpię abym kupiła go za cenę sklepową (około 40-50 zł).
Na Allegro też można znaleźć go w niższej cenie.

Na ustach prezentuje się tak



Pozdrawiam
Katiuszka<3

21 komentarzy:

  1. takie rzeczy można znaleźć w Pepco :P? ładny kolorek chociaż i tak myślałam, że cena sklepowa jest wyższa.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba wybrać się do pepeco:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze sie zastanawialam co do kosmetykow w Pepco. Kiedys widzialam jakis wysoko polkowy lakier, nie pamietam nazwy, ale wydaje mi sie ze to podrobki. Chociaz kto ich tam wie :D

    Tego blyszczyku prawie na ustach jesli chodzi o kolor to nie widac, ale efekt ogolny jest BARDZO ladny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie trochę przekłamane. Na żywo widać delikatny różowy kolor. Właśnie nie wiem jak to jest z tymi kosmetykami, ale wzięłam :)

      Usuń
  5. Heh. Już niedługo w Pepco znajdziemy Diora za 25zł :D Sama mam parę lakierów z Pepco i tylko jeden z Revlonu okazała się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mają świetne pędzle do oczu. Za 8 zł, a sprawuja się super!

      Usuń
  6. Na ustach prezentuje się bardzo delikatnie i dziewczęco, szkoda tylko, że należy do klejuchów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka kosmetycznych produktów CK i jestem zadowolona, a błyszczyk wygląda super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza kosmetyczna styczność z Kleinem :)

      Usuń
  8. MI się wydaje że to podróbki... Nie wiem czy da się to sprawdzić ale to chyba niemożliwe żeby takie produkty które ciężko znaleźć w dobrej drogerii nagle znalazły się w takim zwykłym Pepco ;) no nie wiem, ale cięzko mi się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem. Z jednej strony masz rację, ale z drugiej Pepco to dosyć duża sieć i myślę, że nie odważyłaby się wrzucać podróbek, bo to w końcu nielegalne.

      Usuń
    2. No tu się z Tobą zgodzę. Tylko kurcze czemu takie tanie :D?

      Usuń
    3. Napisałam do Pepco z prośbą o wyjaśnienia :) List opublikowałam na FB :)

      Usuń
    4. Przeczytałam :) Ciekawe :) może faktycznie się do tego przekonam, dzięki! :)

      Usuń
  9. ślicznie wygląda na ustach :)
    Mnie zaciekawiły tam lakiery CK i cienie...szukam o nich opinii ale widzę, że bronzery i błyszczyki w sferze blogowej biorą górę :D

    OdpowiedzUsuń