Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Naturalne mydełko kawowe

Bardzo rzadko używam do mycia mydła. Zazwyczaj wybieram żele pod prysznic, a przy umywalce stoi mydło w płynie z dozownikiem. Nigdy nie podobało mi się gdy na mydelniczce leży na pół zużyta kostka mydła i straszy.
Jednak ostatnio na blogach i na You Tube śledziłam posty i filmy dotyczące mydełek naturalnych. 
W końcu sama zapragnęłam jedno mieć.
Wybrałam całkowicie naturalne mydło z wosków z dodatkiem kawy.
Mydełko nie tylko pięknie pachnie, ale tez wygląda uroczo.
Kupiłam je w sklepie z produktami eko. Niestety nie wiem jaka to firma, ponieważ na opakowaniu nie znajdują się żadne informacje ani logo.
 Mydełko zapakowane zostało w zwykłą szarą torebkę z dodatkiem suchej trawki - wygląda ślicznie!

Cena takiego mydełka to 7 zł.




A Wy jakie macie doświadczenia z naturalnymi produktami?

Katiuszka<3

8 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam naturalne mydła, wolę zainwestować troszeczkę więcej kasy w takie i cieszyć się jakością ;) aktualnie mam kilka na sprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje sie bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak z wykopalisk ;) Na co dzień jestem zwolenniczką żeli i mydeł w płynie, więc po kostki nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również pierwsze kostkowe mydełko ale jestem zauroczona :)

      Usuń